City Hall
Al Pacino and John Cusack star in this thriller in which the death of a child in a shootout reveals corruption in New York.
Al Pacino and John Cusack star in this political thriller in which the murder of a child in a shootout between a police officer and a mafia member sets off an investigation that uncovers corruption in New York's political forces.