Lost Bomber of World War II
Weeks before the D-Day invasion, Britain's Barracuda bomber took out the largest Nazi warship ever built -- but today, not a single Barracuda exists. Josh joins a one-of-a-kind restoration project and searches for wreckage far above the Arctic Circle.