Traitors' Treasure of 1776
Josh chases the fortune stolen by loyalists to Britain's crown during the American Revolution. Jumping into two investigations of the infamous Doan Gang, Josh helps dig up a cache of plundered coins. Later, a cave search pinpoints the turncoats' hideout.