Beef, Lamb and Pig
Guy Fieri hunts down all kinds of meaty favorites, starting with an Irish pub's cottage pie in Louisville, KY. Then he grabs Asian-barbecue fusion and burgers with toppings like pimento cheese at two stops in Charlotte, NC.