Island and Desert
Guy Fieri hunts down desert treasure and island flavor, starting with a breakfast-lunch cafe in Palm Desert, CA. Then he heads to a funky gluten-free spot in Maui, HI, and a crazy Caribbean joint in Virginia Beach, VA.