A Pig, a Pup, and a Monkey / Y'Orchid-ding Me?
George and Hamilton are playing their favorite game of Hide, Seek, Tag, and Leap, when they get interrupted by an adorable puppy named Peaches! / George is ready to take on the responsibilities of caring for his own plant.