George Makes a Pizza / Ladybugs!
When Chef Pisghetti worries that he's lost his pizza-making flair, he throws a Make-Your-Own-Pizza party with the winning dish to be added to the restaurant's menu! / George loves helping Mr. and Mrs. Renkins with their vegetable garden!