Tete's Glasses
Playing with Cleo, Cuquín unintentionally breaks Tete's glasses, which makes him very upset. Without his glasses, he can't see! Cuquin feels terrible. But Cleo figures out a solution. If they've broken his glasses, they'll make him new ones! Or at least .