Scooby-Doo! Curse of the Lake Monster
While heading to a country club owned by Daphne's uncle, the Mystery Inc. gang stumbles onto strange happenings.
While heading to a country club owned by Daphne's uncle, the Mystery Inc. gang stumbles onto strange happenings. The pals need to work summer jobs. After hearing a dire warning, the friends dismiss it until a frog monster attacks.