The Fated First Battle/Time to Brawl!
In the first Battle Judgement match, Ajit must revisit his past while the others help protect island residents from a Swarm invasion. Lia and Wynton have a topsy-turvy brawl in Ventana's River of Time in the second Battle Judgement match.