The Ultimate Bakugan/A New Core
The Awesome Brawlers battle against an ultra-powerful Bakugan villain, whose only objective is to devour all of Earth and Vestroia's energy. As the Awesome Brawlers train for the Battle Judgement, they learn of a new core -- the Nova Core!