Wyoming: The Outfitter
Outfitter Jessie Allen has been breaking horses, guiding fishing trips and packing hunters into the Wyoming backcountry since she was a teenager. Today, Jessie uses her expert know-how to introduce other women to the wild beauty of her home state.