Minnesota: The Sign Painter
Mike Meyer took an interest in sign painting at an early age, but with the advent of vinyl, he realized he'd fallen for a dying art. He took a leap by opening his own studio and now adorns his hometown of Mazeppa, MN, with his work, one sign at a time.