Komşularla Tanış
Müfettişler Vinnie'nin şantiyesini hedef alınca bölge halkı ile gerginlik yaşanır. Koyun yarışı düzenlemek isteyen Emma hava şartları, traktörler ve Vinnie ile baş edebilecek mi?