Oyuncak Bebek Robert'ın Laneti
Psişik medyum Cindy Kaza dünyanın en perili ve ölümcül bebeğinin sırlarını ortaya çıkarır.
Dünyanın en perili bebeği Robert'la tanışın. Yüzyılı aşkın süredir güçlü ve ölümcül bir lanetle Florida, Key West'te terör estirdi. Psişik medyum Cindy Kaza onun geldiği yerin ve beraberinde getirdiği karanlığın gizemini açığa çıkarmaya çalışıyor.