Puglia'ya Hoş Geldiniz
Alex Guarnaschelli ve Gabe Bertaccini, İtalyan mutfağındaki ustalıkları test etmek için 10 yetenekli şefi bir Toskana villasında yemek yapmaları için ağırlıyor. Birinci olan şef, İtalya'nın dört bir yanından ünlü şeflerle aşçılık eğitimi kazanıyor.