Carly'nin Gıcırtılı Gıcırtısı
Carly vincinde bir gıcırtı duyar ve teslimatlar sırasında sessiz kalmakta zorlanır. Sandy bunu düzeltmek için sorunlu bir yağlama makinesi yapar.