Cranky'ye Göre Bir Veda
Bulstrode ve Cranky şimdiye kadarki en huysuz kavgalarına tutuşurlar. Dostluklarını kurtarmak için duygularını ifade etmeyi öğrenmek zorunda kalırlar.