Austin Allegro Vanden Plas
Austin Allegro İngiltere'nin en sevilmeyen arabası olarak bilinir. Elvis'in sihirli elleri, Mike'ın bir ahırda bulduğu bu arabanın kötü talihini yenmesini sağlayabilir mi?