The Fieldhouse
The Fieldhouse'da fiziksel ve kişisel zorluklarla kafa kafaya mücadele ediliyor. Sahibi Justin Bane ve ekibi, Abilene, Teksas'taki bu son teknolojiye sahip fitness tesisinin müşterilerini baştan aşağı yenileyip rehabilite ederek hayatlarını değiştiriyor.