Baba ve 1941 HudSon
Tony Jr. eski bir kıvılcımı yeniden canlandırmak için iki Hudson'ın parçalarını bir araya getirir. Ekip 1968 model bir Chevelle'i tüm zorluklara rağmen yenilemeyi başarır.