Söz Dinlemeyen Ördek / Delik Şakaları: Arılar / Vincent Van Fudd
Daffy kütüphanede sorun çıkarır. / Elmer, Bugs'ı yakalamaya çalışır. / Elmer ressam olmaya çalışır.