Ödüllü Tavşan / Delik Şakaları: İç Çamaşırı / Otomat
Yosemite Sam, ödül karşılığı Bugs'ı avlamaya çalışır. / Bir otomat, Porky'nin atıştırmalık isteklerini sabote eder.