Selena + Alta Adams
Selena Gomez, Keith Corbin'in Kaliforniya'daki restoranı Alta'da baskıyı hisseder, sonrasında Alta'nın en amansız eleştirmeni olan Renee Corbin için kızarmış balık hazırlar.