Ölümle yüzleşen Arya, sevkiyatla ilgili baskı gören Ercüment'esığınır. Helen ve Savaş'ın da gelmesiyle, dördünün yolları malikanede kesişir.Gece ilerledikçe Arya'nın geçmişinden sırlar çıkmaya başlar, ipinucu hiç ummadığı birine uzanacaktır.