Hunting the Mummy of Lincoln's Assassin
Kayıp bir mumya, Abraham Lincoln suikastının tarihini yeniden yazabilir. Ramy Romany, John Wilkes Booth'un gerçekten kaçıp kurtulmadığını araştırır.