Ne kadar büyük oynarsan sonuçlar da o kadar ağır olur. Sınıf ayrımlarına rağmen bir araya gelen bir grup üniversiteli genç, arkadaşlarına yardım için başladıkları ticareti kısa sürede kontrol edemedikleri büyük bir organizasyona dönüştürür.