Diagon Yolu
Sunucular James ve Oliver Phelps, Diagon Yolu'na atıfta bulunarak pastacı takımlarından Harry Potter hayranlarına ikram edilmek üzere 50 tatlı atıştırmalık hazırlamasını ister.