Battle of the Brothers
Tanınmış birer şef, restorancı ve iki rakip kardeş olan Bryan ve Michael Voltaggio, rekabet dolu bir yarışmada Amerika'nın sıradaki yıldız şeflerine akıl hocalığı yapıyor.