Üstüne bir şeyler geçirdiği gibi kapının önündeki düğüne dalmak... Bu rahatlığı en iyi Romanlar bilir. Gösteriş ve sadeliği bir arada görebileceğiniz Romanların ve düğünlerinin hikayesi dinleyin.