Çimen Talkshow yine harika bir bölümle karşınızda! Bol kahkahalı ve birbirinden eğlenceli anların yaşandığı 2. bölümü sakın kaçırmayın.
Çimenler üzerinde başlayıp büyük sahnelere uzanan müthiş bir yolculuk! Cem İşçiler ve Fazlı Polat’ın enerjisi yüksek sorularla modere ettikleri mizah şöleni, ikilinin tüm çatışmalarıyla devam ediyor!