Geçmişin sırları ve geleceğin karanlığı arasına sıkışan Behzat, Memduh’u bitirmeye kararlı olan Salih’in bütün sırları aydınlatacak bilgi ve belgelerle birlikte kapısını çalmasıyla bambaşka bir sürprizle karşılaşacaktır.