Yücel ve Engin’in gözaltına alınması sadece Behzat ve ekibini değil bütün emniyeti zor durumda bırakırken Behzat Ç., sorguda öğrendiği gerçeklerle daha büyük bir oyunun içerisinde olduğunu anlar.