Batuhan Piatti, Kazıklı’daki fabrikada minik yeğenleri ve çocuklarıyla birlikte İtalyan Makarnası yapıyor. Hem Türkiye’deki doğal zenginlikler ön plana çıkartılıyor hem de İtalyan Makarnasının inceliklerinin anlatılıyor.