Romantik
"Aynen Aynen", kadın-erkek ilişkilerini mizahi bir dille ele alan mini dizi. Nil, biten ilişkisinin ardından yeni ev arkadaşı Deniz’le eğlenceli ve aşk dolu maceralara atılır. İkilinin zıtlıklarla dolu hikayesi izleyenlere keyifli anlar sunar.