Paker'ın Üçlü Tesis Girişimi
Parker ilk kez üçüncü bir yıkama tesisini devreye alır. Tony, Kevin'a yeni bir ekipman hediye eder. Kuzen Mike, tesisi durunca büyük bir hata yapar.