Ayı Saldırısı
Nakliye ekibi, ıssız bir bölgede mahsur kalan kurtarma ekibinin ihtiyaçlarını zamanında yetiştirmeye çalışıyor. Jim James şehirden Nancy için büyük bir sürprizle dönüyor.