İt Dalaşı
Adam, Lord of the Rings filminin yapımcısı Peter Jackson ile bir savaş uçağı filosunu restore ediyor. Bu uçaklarla !. Dünya Savaşı'ndakine benzer bir it dalaşı gerçekleştiriyorlar.