This Is Mark Rober
Eski NASA mühendisi Mark Rober yaptığı şakalar ve kapsamlı deneylerle bir YouTube yıldızına dönüştü. Mark daha önce yayınlanmayan görüntülerle yarattığı konseptleri ve en sevilen videolarının ardındaki süreçleri detaylı bir şekilde açıklar.