Kıyı Kulübesi
Brian ve Mika, birbirlerinden farklı şeyler isteyen Virginialı bir çift için Florida'da bir ev inşa ediyor. Müşterilerinden biri renk isterken diğeri beyaz bir vaha hayal ediyor.