Cömert Ünlüler
Hollywood yıldızları hayatlarında iz bırakan insanlara minnettarlıklarını sürpriz ev tadilatlarıyla gösterirler. Ünlüler Drew ve Jonathan Scott ile işe koyularak tasarım planı hazırlar ve kişiye özel güzel alanlar yaratır.