Vampires in America
Arizona'dan gelen endişe verici kayıp ihbarlarının ardından bir çift vampir avcısı kan emici yaratıkların uykudan uyanıp uyanmadığını araştırıyor. Son teknolojiye dayanan avları, hayal bile edemeyecekleri kadar korkunç bir planı ortaya çıkarıyor.