Jack Osbourne's Night of Terror: UFOs
Jack Osbourne, UFO'ların ardındaki gerçeğe ulaşmak için arkadaşları Jason Mewes ve Jamie Kennedy'yi bilinmezin eşiğine getirir.
Jack Osbourne, UFO'ların ardındaki gerçeğe ulaşmak için arkadaşları Jason Mewes ve Jamie Kennedy'yi bilinmezin eşiğine getiriyor. Tüyler ürperten bir soruşturma ile Utah'taki Uinta Havzası'ndan gelen açıklanamayan hava olayı ihbarlarını araştırıyorlar.