Two Balconies
Hyperactive tech genius Işın invites shy new neighbor Toprak into her world. But their friendship won’t be easy as they couldn't be more different.
Hyperactive tech genius Işın invites shy new neighbor Toprak into her fast-paced world. But their friendship won’t be easy—nature-loving Toprak and easily bored Işın couldn’t be more different!