The Void
27-year-old Derin falls in love on the day her father dies and writes a book about the experience.
27-year-old Derin falls in love on the day her father dies and writes a book about the experience. Derin’s story is an emotional and profound journey as she tries to cope with both her writing journey and the loss of her father.