Okan Bayülgen, İlber Ortaylı, and Sahrap Soysal embark on an unforgettable journey through Sicily’s corners filled with art, history, and cinema. While tracing Caravaggio’s footsteps, they also shed light on Sicily’s turbulent mafia past.