The Gates of Smell
In Connecticut, Rick searches for a mysterious clog in a treatment plant's outflow pipe. In New York, George and Ramone struggle to clear a clogged reservoir. And in Cleveland, OH, Josh attends to a backed-up basin that threatens to flood downtown.