The North Arlington Fatberg
A "Fatberg" of wipes, toiletries and trash has formed in a North Jersey sewer pipe. The Cleveland crew find themselves knee-deep in a rain-ravaged storm sewer and Ramon discovers a huge sewer break threatening people's basements in Mount Vernon.