Hollywood's Deadliest Weapon
Adam Savage teams up with actor Gary Oldman to build one of Hollywood's deadliest weapons, the ZF1 Multi-Artillery Gun from The Fifth Element, a weapon so lethal that it features both a rocket launcher and a flamethrower.