Chocolate
Katie visits bean-to-bar specialist French Broad Chocolates in Asheville, NC, to gain a deeper understanding of how chocolate is sourced and processed. Inspired by her visit, Katie bakes her husband, Félix, his favorite dessert: a chocolate torte.